پنجمین گردهمایی سازندگان و معماران ساختمان‌های مارکدار

گروه تولیدی معدنی سنگ برادران امینی افتخار دارد در پنجمین گردهمایی سازندگان و معماران ساختمان‌های مارکدار که در تاریخ 11ام شهریورماه 97 در سالن اجلاس سران تهران واقع در ابتدای ولنجک، حضور فعال یابد.

در این گردهمایی علاوه بر حضور بر ترین برند های صنایع لوکس ساختمانی در محل نمایشگاه جانبی آن و همچنین حضور معماران و طراحان داخلی برجسته و برتر کشور در سالن رود شو (Road Show)، آخرین دستاورد های گروه ساختمان های مارکدار iBBi در حوزه ی تشریفات فروش و شبکه ی ارتباطات درون صنفی صنعت ساختمان لوکس به سمع و نظر سازندگان و معماران برتر منطقه خواهد رسید.

رویکردی متفاوت و ساختاری منحصر به فرد، پنجمین گردهمایی ساختمان های مارکدار را نسبت به چهار دوره ی قبل آن کاملا متحول نموده است. این گردهمایی در روز یازدهم و دوازدهم شهریور ماه سال جاری به باشکوه ترین نحو ممکن و به لحاظ کیفی با فاصله ای معنا دار نسبت مراسم های مشابه آن برگزار می گردد. در این گردهمایی علاوه بر حضور بر ترین برند های صنایع لوکس ساختمانی در محل نمایشگاه جانبی آن و همچنین حضور معماران و طراحان داخلی برجسته و برتر کشور در سالن رود شو (Road Show)، آخرین دستاورد های گروه ساختمان های مارکدار iBBi در حوزه ی تشریفات فروش و شبکه ی ارتباطات درون صنفی صنعت ساختمان لوکس به سمع و نظر سازندگان و معماران برتر منطقه خواهد رسید. حضور در این ضیافت باشکوه با رعایت مقررات ورود و با محدودیتی خاص امکان پذیر بوده و مدعوین برای پنجمین بار شبی بیاد ماندنی و با شکوه در آسمان صنعت ساختمان لوکس را تجربه خواهند کرد. اتفاقی نو این گردهمایی را متفاوت تر از آن در ادوار گذشته نموده و آن راه اندازی سالن مذاکره برای مدعوین و شرکت کنندگان در آن می باشد. بدین ترتیب بیش از 54 میز مذاکره پلی میان صاحبان صنایع لوکس ساختمانی و سازندگان و معماران خواهد شد تا در فضایی کاملا حرفه ای و استاندارد به مذاکره فی ما بین و حرکت به سوی یک خروجی برد – برد بپردازند. این رویداد جدید تقویت کننده ی شبکه ی ارتباطی و کاری میان فعالان این صنعت بوده و موجبات رشد و شکوفایی هرچه بیشتر و موثر تر آن خواهد شد.[gallery_slider images=”3238,3242,3222,3221,3258″]